Újra frissítették a tesztelői környezetet! A mai adag tartalma: Heartseeker Varus betöltöképe, új idézői ikonok, változások a kliensen belüli Meccsek menüpontban, Nautilis és Sivir hőskinézete nevet változtat, DJ Sona tesztelhető már PBE-n. Részletekért olvass tovább!

(Figyelmeztetés: A PBE tartalom képlékeny és kísérleti jellegű – a jelenlegi állapot nem reflektál teljes mértékben arra, amilyen állapotban az élő szervereket fogja elérni. Kérjük, e szempontok alapján bontakozzatok jóslatokba.)

 

Szívvadász Varus betöltőkép

Az oly csodás és szerelmetes Szívvadász Varus  – ami sok más hőskinézettel együtt jön az 5.3-mas frissítésben – új betöltőképet kapott.

A részletes bemutatás a hőskinézetről egy korábbi cikkünkben megtalálható itt.

Új Idézői Ikonok

Bármilyen meglepő, de az új ikonok témája nem más, mint a globál tauntos törpemajom Teemo. Részletek még nincsenek a megszerzésének módjáról, de eléggé emlékeztetnek a tavalyi maszkos ikonokra.

      

DJ Sona főpróbája

A problémákat, amik a 2/3-as PBE frissítésben felléptek, sikeresen orvosolták, így mostanra szabadon tesztelhető a különleges hőskinézet.

Ahogyan az lenni is szokott, egy nagy horderejű tartalomhoz dukál a Riotos kommentár. Mint az eddigi DJ Sonáról szóló frissítéseknél, most is Nurse Flan osztotta meg velünk a gondolatait:

“DJ Sona egy rakásnyi extra tartalommal érkezett. Íme a leírás, hogy mit tud ajánlani az érdeklődőknek:
 
Alakváltás
 
Aktiválni lehet a “/toggle” paranccsal vagy a “CTRl+5″ billentyűkombinációval (*jelenleg nekem csak a CTRL+5 működik – szerk.). A folyamat fél (0,5) másdpercet vesz igénybe.Az átváltozás használata, sebzés kiosztás, sérülés, vagy negatív kondíciók után 2 másodperces újratöltési idő lép fel. Az alakváltozás megkezdése pillanatában kezdődik a visszaszámlálás (ergo aktiválás után ha nem történt mozgáson kívüli cselekvés másfél másodperc elteltével megint lehet használni).

A változáshoz gyorsbillentyűt lehet majd rendelni a beállítások menüben.
 
Zene a csapattársaknak
 
Csak szövetségesek számára. Hogy elmerülhess a zenei élményfürdőben, nyisd meg az eredménytáblát (Tab vagy o), keresd meg Sona portréját a bal oldalon, és kattints a szürkével jelölt hangjegyre, amit így zöldre váltva részese lehetsz a koncertnek. Még egyszer rákattintva pirosra vált, ezzel elnémítja Sonát.

A gombot nemsokára nagyobb méretűre vesszük, illetve a hangjegyen is változásokat eszközölünk.
 
A képességek befolyása a zenére
 
Sona egy alap zeneszámmal kezd a játék elején. Ezt fűszerezhetjük a Q W E képességek aktiválásával.

Pl.: Kezdesz a Kinetikus mód alap zenéjével. A Q képesség használata után egy új réteget (basszus) ad hozzá a számhoz. Ez a többi réteg hozzáadásával megmarad.
 
Teljes erővel a még teljesebb élményért
 
Amikor első alkalommal használja az ulti képességét, az alap zene az összes sávot magába foglalva egy még teljesebb, epikus hangzású zenévé fog tovább fejlődni. Ez az összes formájára igaz. “

A megértést segíti elő az alábbi videó, amely részletesen tartalmazza az új sávokat a képességek használatakor.

A hőskinézettel 3 ikont is kapunk, így mindenki eldöntheti, hogy melyik stílust preferálja a legjobban.

       
(Bár még nincs fent PBE-n, mint a korábbi Ezreal és Udyr kinézetnél, itt is egyedi profilmódosító bannert kapunk.)

 

Nautilus és Sivir hőskinézete nevet változtat

Az új Nautilus és Sivir hőskinézet új névvel lett ellátva így Inkvizítor helyett Warden Sivir és Warden Nautilus néven futnak tovább (PBE-n magyar nyelven még nincs bent, szabad fordításban ez Őrzőt jelent.)

A döntésről és a mögöttes okokról Galetta ad tájákoztatást:

“Bocsánatot kell kérnem hogy ez az utolsó pillanatban történik (eléggé el vagyunk úszva), de az Inkvizítor Sivir és Varus kinézetet átnevezzük Örző-re. Azt akarjuk, ezt kinézetet meglátva egy impozáns/vészjósló ellenféllel kelljen szembenéznie a játékosnak, és úgy gondoljuk az Örzőnek sokkal nagyobb fantázia ereje van, mint elődjének.  Mégegyszer, bocsi hogy csak most. Minden visszajelzést szívesen fogadunk!”

Örző Sivir textúra módosításai

Az említett hőskinézetetet megspékelték egy pár változtatással. A fegyverét lepolírozták, a páncélja most már ugyan olyan kinézettel rendelkezik a testén, mint amilyen a csuklóján van.

 

Frissítés érkezik a kliensen belüli Meccsek menüponthoz

MattEnth szolgáltat nekünk információt a változásokról:
“Üdv mindenki!
Tavaly bemutattuk az új generációs Meccsek menü webes változatát. Hamarosan hasonló jó érkezik a kliensen belülre is. Míg a webes verziónál megmarad a megosztható (hivalkodó?) link rúnákkal, tárgyakkal és grafikonokkal, a projekt oroszlánrészét bevezetjük a kliensen belülre.
  • 10 helyett 20 visszanézhető meccs listázása
  • egy még részletesebb eredménytábla ami a talizmánokat, lemészárolt minionok és gyilkosságok számát,illetve az arany értékét csapatokra lebontva fogja tartalmazni
  • meccsenként idővonalon jelzett eseményekkel (semleges objektívák, tornyok és gyilkosságok)
  • arany előny grafikonok ábrázolva
  • térkép, amin jelezve van az összes játékos ölése/halála egyenként ábrázolva

A frissítéssel nem fog minden meccsed látszódni. Hisszük azt, hogy mindenkinek a rangsorolt meccse (még Bjergsené is) publikus kell, hogy legyen, így lehetőséget adva a későbbi kielemzésre.  A kevésbé fontos normál játékaid csak saját magad és barátaid számára lesz elérhető, hasonlóan a webes nézethez.

Még sok mindenen dolgoznunk kell, ezért nem várható hogy az 5.3-mas frissítésben benne lesz. Csak azért raktuk fel a PBE-re, hogy halljuk róla a véleményeteket.”

Hogy ez hogyan néz ki? A meccsre kattitva hozza ki a részéletekben bővelkedő ablakot.

Balansz változások

( * Emlékeztető *: A PBE szerver egy olyan tesztelői környezet, ahol új, kísérleti, és néha radikális változások történnek. Amiket lentebb láthatsz, hiányosak lehetnek mind tartalomban, mind változtatásokban, amik még nem lettek a PBE-hez hozzáadva – ne veszítsd el a fejed! Ezek nem hivatalos közzétételek. )

Hősök

Azir

  • Alap sebzés növelve 49-ről 52-re
  • A katonák támadási távolsága lecsökkentve 400-ról 325-re
  • Homokroham ( Q ) sebzés csökkentve 75/105/135/165/195-ről 65/85/105/125/145-re
  • Fegyverbe! (W) a tornyok által elszenvedett sebzés csökkentve 90 +15 szintenként(+.6 varázserő)-ről  60+10 szintenként (+.4 varázserő)-re

Kassadin

  • Null golyó (Q) sebzés csökkentve 80/105/130/155/180-ról 70/95/120/145/170-re
  • Nether Blade (W) passzív sebzés visszaállítva 10/15/20/25/30-ról minden szinten 20-ra

forrás: Surr@20