Az 5.10-es patch már az élő szerveren, itt az ideje, hogy útjára induljon az 5.11-es ciklus! Elsőként egy őskori hőskinézetpakkot kapunk Anivia, Cho’Gath és Renekton számára, valamint jelentős változások elé nézünk a Kanyargó Rengetegben és a Kristályseben!
Görgess tovább az infókért!
(Figyelmeztetés: A PBE tartalom képlékeny és kísérleti jellegű – a jelenlegi állapot nem reflektál teljes mértékben arra, amilyen állapotban az élő szervereket fogja elérni. Kérjük, e szempontok alapján bontakozzatok jóslatokba.)
Új hőskinézetek
Az 5.11-es ciklus nyitásaként három új őskori témájú kinézettel készültek a PBE-s srácok Aniviának, Cho’Gathnak és Renektonnak.
Prehistoric Anivia
750 RP
Prehistoric Cho’Gath
750 RP
Prehistoric Renekton
750 RP
Riot Katey Khaos hintett pár infómorzsát az őskori kinézetekről:
„”Még csak nem is ijesztőek…inkább csak 5 méteres játékok.”
„Na jó, próbáljuk ki: képzeld el magad a Szurdokban. Meglátod ezeket a bazi nagy „játékokat”, ahogy éppen belibbennek a felső vagy éppen a középső ösvényre. Prehistoric Anivia úgy mozog, mint egy madár, kicsit lógatva a fejét és a karjait. A felső ösvényen pedig egy helyben állsz, mert Prehistoric Renekton Nyesése talán olyan, mint Kalista őrzői – ha nem mozdulsz, nem vesz észre. Csak bámultok egymásra. De a vacsora bekebelezése még csak most jön – sajnálhatod, hogy nem volt őrszemed a folyóban.”
Az őskori trió magában foglalja Aniviát, Renektont és Cho’Gathot!
Cho’Gath – 750 RP
- Új modell és textúra!
- Minőségi effektek a Törésvonalhoz (Q) és a Vorpális tüskékhez (E)!
Anivia – 750 RP
- Új modell és textúra!
- Új Újjászületés (Eggnivia!) modell!
Renekton – 750 RP
- Új modell és textúra!
Kanyargó Rengeteg és Kristályseb fejlesztések
JxE szolgált némi infóval a Kanyargó Rengetegen és a Kristályseben elkövetendő újításokról!
„Hey mindenki!
Az elkövetkező időben elég sok fejlesztés fog felkerülni PBE-re a Szurdokon kívüli pályákra is, ezekből jöjjön egy kis ízelítő!
Játékmenetbeli változások: A Fekete Köd
Miután beszélgettünk pár nevesebb KR-játékossal (utólag is kösz Koella-nak és a többieknek a segítségért!), találtunk pár lehetőséget, hogy fejlesszük a Rengeteg játékélményét és megváltoztassuk némileg a játékmenetet.
Dzsungel: Sújtás & Égetés
A jelenlegi meta a 1-2-es felállást favorizálja, mert könnyen el lehet tolni az ösvényt, lerohanni a dzsungelest és elzárni a farmtól. A szörnyek most 5 másodperccel korábban jelennek meg és némileg kevesebb életük van és kisebb sebzést nyomnak. Vagyis újra mehettek dzsungelezni J
Vilemaw; a helyi Peter Parkőr :
Jelenleg Vilemaw eléggé alulértékelt és csak akkor ölik meg, ha nincs más elérhető cél a pályán. Ráadásként még egyedül is leölhető pár kiskapunak köszönhetően. Ezért megnöveltük a HP-ját és csökkentettük a sebzését, a DOT marad nagyjából ugyanannyi, de így adódik némi lehetőség a másik csapatnak reagálni.
Vilemaw megölése lehetővé teszi, hogy megidézd a sötétséget és egy seregnyi szellemminiont vezess az ellenfél bázisa ellen. A játékosok megbűvölik a környéken levő minionokat (szövetséges minionok megnövelt harci statok, mozgási sebesség, míg az ellenfél minionjai megrémülnek). A hősök pedig átlépnek egy másik világba és „szellemesek” lesznek.
Végül, de nem utolsósorban, hozzáadtunk a statisztikai menühöz egy Vilemaw-órát és egy egyedi életerőcsíkot is kap parkőrünk.
Oltárváltozások:
Megváltoztattuk az oltáruk buffjait is, hogy jelentékenyebbek legyenek és jobban használható erőt adjanak. Az első buff mozgási sebességet ad a csapatnak, a másodikat is elfoglalva pedig minion/szörnyölés után tölt vissza életerőt a játékosnak, ezáltal tovább lehet ostromolni és gyorsabban be lehet fejezni a játékot.
Toronyváltozások: még több kinyírható cucc!
Bedobtunk egy harmadik, kis HP-s tornyot az ösvényekre, hogy legyen egy korai cél is a játékban. Ezek segítik újraindítani a minionhullámokat és finomítani a játék korai szakaszát. Módosítottuk az összes torony életerejét és sebzését. A külső tornyok könnyebben lerombolhatóak, míg a Nexust védő viszont nem fog szétesni pár sunnyogó szuperminiontól sem.
Új talizmán: Számolj le mindenkivel!
Azzal, hogy nincsenek őrszemek a KR-ben, a papírabb hősök hátrányba kerültek, hiszen nem tudtak olyan bátran farmolni vagy tornyot bontani, hiszen nem tudták az ellenfelek helyzetét. Éppen ezért fogtuk a Hextech érzékelő aktívját és talizmánná alakítottuk (megjegyzés: a passzívot nem, úgyhogy a csapdákat nem fedezi fel). Remélhetőleg ez kiküszöböli a problémákat és a hatodik érzékkel rendelkező játékosaink felfedezik még időben az ellenfeleket.
És pont ezért kivettünk minden látótárgyat a Rengetegből, hiszen már nincs rájuk szükség:
Grez szellemlámpása, Hextech érzékelő és a Fényhozó kikerült.
Tárgyváltozások Dominionon és a Kanyargó Rengetegben; Véreztesd ki őket:
Lord Van Damm Buzogánya megkapta a Fényhozó passzívját és már nincs rajt a Határtalan Penge passzívja.
Hadúr vértje – Kristályos karvértből épül fel, ad HP regent és olcsóbb lesz.
Térképváltozások; A gnómok nem is ijesztőek:
Folytatva az Idézők Szurdokán megkezdett stílust, megpróbáljuk némileg szinkronba hozni a Rengeteget és a Kristálysebet is a Szurdokkal. Alább megtekintethetitek a képeket a jelenlegi állásról.
Új KR-épületek:
Új minionok KR-en és KS-en:
Gólem újratextúrázás:
Kristályseb textúra és színfrissítés:
Töltőképernyők:
Ha bármilyen hibát tapasztalnátok, a már ismert csatornákon küldjétek el nekünk!
~Riot JxE”
Új töltőképernyők a Kristálysebnek, Kanyargó Rengetegnek, és a Tutorialnak:
Pár kép a frissített gólemről, a minionokról és az épületekről.
Végül pár kép a Kristálysebről:
Kinézetfrissítések
Homokvihar Ekko kapott pár módosítást a mai frissítésben: dizájnosabb lett a mellénye, világosabb a haja, valamint a kesztyűjén lévő kő világosabb zöld lett.
Egyéb
Balanszváltozások
( * Emlékeztető *: A PBE szerver egy olyan tesztelői környezet, ahol új, kísérleti, és néha radikális változások történnek. Amiket lentebb láthatsz, hiányosak lehetnek mind tartalomban, mind változtatásokban, amik még nem lettek a PBE-hez hozzáadva – ne veszítsd el a fejed! Ezek nem hivatalos közzétételek. )
Hősök
Ekko
- Párhuzamos valóság (W) leírása most már tartalmazza a minionok és szörnyek felé kiosztott max sebzést, ami csökkent 400-ról 150-re
- [Megjegyzés: Csak a leírás változott]
Tárgyak
Mélységi jogar
- [A kísérleti átdolgozás, ami 5.10-ben is megjelent, most visszatért!]
- Teljes költség: 2500 arany
- Recept: Varázskönyv + Rubinkristály + Negatron palást + 815 arany
- Új statok és hatások:
Mandrake őrszem
- [Újra bekerült PBE-re kísérleti tárgyként, hogy tesztelhessétek, de kimondottan nagyon nem dolgoznak vele a PBE-sek.]
Kanyargó Rengeteg változások
Hextech érzékelő
- KR exkluzív talizmán.
- EGYEDI Aktív – Hunter’s Sight: a láthatatlanságot felfedő köd 5 másodpercre rálátást biztosít a célterületre, és 3 másodpercig felfedi az oda belépő ellenséges hősöket (120 másodperc töltési idő)
- [Megjegyzés: Az aktív felfedi a csapdákat is]
- [Megjegyzés: Az aktív felfedi a csapdákat is]
Oltárok
- 1 oltár irányításakor „+10% mozgási sebesség” a „+3 arany / ölés” helyett
- 2 oltár irányításakor „Visszatölti a 3%-át a maximum életerődnek minion vagy szörny megölésekor” a [+10% bónusz sebzés és +10% varázserő] helyett
Vilemaw
- Életerő nőtt 3500-ról 5500-ra
- A régi buff helyett (+ sebzés) Vilemaw megölésekor a játékosok olyan buffot kapnak, amitől át tudnak gázolni az egységeken és ijesztővé teszi a környékbeli minionokat.
- „Ez az egység túl ijesztő! Megnőtt a mozgási sebessége, sebzése, támadási sebessége, páncélja, varázsellenállása és megrémíti az ellenséges minionokat, amik túl közel kerülnek hozzá.”
- A páncél és a varázsellenállás mellett, Vilemaw támadásai csökkentik a célpont támadási sebességét.
Minionok
- Kapott arany nőtt 3-mal
- [Kontextus: Az oltárváltozások kiegészítése miatt!]
Nagy gólem
- Alap életerő csökkent 1440-ről 1240-re
- Alap sebzés csökkent 73-ról 70-re
- Arany nőtt 66-ról 69-re
Gólem
- Alap életerő csökkent 540-ről 480-ra
- Alap sebzés csökkent 35-ről 33-ra
- Arany nőtt 18-ról 21-re
Wraith
- Alap életerő csökkent 1200-ról 1050-re
- Alap sebzés csökkent 55-ről 52-re
- Arany nőtt 42-ről 45-re
Kis wraith
- Alap életerő csökkent 250-ről 230-ra
- Alap sebzés csökkent 20-ról 18-ra
- Arany nőtt 12-ről 15-re
Óriásfarkas
- Alap életerő csökkent 1320-ról 1120-ra
- Alap sebzés csökkent 42-ről 40-re
- Arany nőtt 48-ról 51-re
Farkas
- Alap életerő csökkent 420-ról 390-re
- Alap sebzés csökkent 16-ról 15-re
- Arany nőtt 14-ről 17-re
Tornyok
- [Megjegyzés: Egy harmadik torony is bekerült az ösvényekre, de az még nincs benn a mai frissítésben.]
- [A tornyok páncélja nőtt, a sebzésük csökkent. A lerombolásból az arany és az XP csökkent.]
Kanyargó Rengeteg & Kristályseb tárgyak
Lord Van Damm buzogánya [Kanyargó Rengeteg & Kristályseb]
- EGYEDI passzív:a kritikus csapások 200% helyett 250%-os sebzést okoznak. – KIKERÜLT!
- Új egyedi passzív – Kritikus találatok vérzést okoznak az ellenfélnek a sebzés 150%-ával egyenlően varázssebzésként 3 másodpercig és láthatóvá teszi őket ez idő alatt.
Hadúr vértje [Kanyargó Rengeteg & Kristályseb]
- Teljes költség 2500 arany.
- Recept változott Az óriás öve + Kristályos karvért + 900 arany.
- Életerő csökkent 850-ről 800-ra
- Ad +100% alap életerő regent.
Alattomos csatabárd [Kanyargó Rengeteg & Kristályseb]
- A vérzés az egyedi passzívból most már varázssebzés fizikai sebzés helyett.
Grez szellemlámpása, Hextech érzékelő és A fényhozó
- Kikerültek.