League of Legends

5/27 PBE frissítés – Őskori kinézetek, Kanyargó Rengeteg és Kristályseb frissítések

Az 5.10-es patch már az élő szerveren, itt az ideje, hogy útjára induljon az 5.11-es ciklus! Elsőként egy őskori hőskinézetpakkot kapunk Anivia, Cho’Gath és Renekton számára, valamint jelentős változások elé nézünk a Kanyargó Rengetegben és a Kristályseben!

Görgess tovább az infókért!

(Figyelmeztetés: A PBE tartalom képlékeny és kísérleti jellegű – a jelenlegi állapot nem reflektál teljes mértékben arra, amilyen állapotban az élő szervereket fogja elérni. Kérjük, e szempontok alapján bontakozzatok jóslatokba.)

Új hőskinézetek

Az 5.11-es ciklus nyitásaként három új őskori témájú kinézettel készültek a PBE-s srácok Aniviának, Cho’Gathnak és Renektonnak.

Prehistoric Anivia
750 RP

Prehistoric Cho’Gath
750 RP

Prehistoric Renekton
750 RP

Riot Katey Khaos hintett pár infómorzsát az őskori kinézetekről:

„”Még csak nem is ijesztőek…inkább csak 5 méteres játékok.”

„Na jó, próbáljuk ki: képzeld el magad a Szurdokban. Meglátod ezeket a bazi nagy „játékokat”, ahogy éppen belibbennek a felső vagy éppen a középső ösvényre. Prehistoric Anivia úgy mozog, mint egy madár, kicsit lógatva a fejét és a karjait. A felső ösvényen pedig egy helyben állsz, mert Prehistoric Renekton Nyesése talán olyan, mint Kalista őrzői – ha nem mozdulsz, nem vesz észre. Csak bámultok egymásra. De a vacsora bekebelezése még csak most jön – sajnálhatod, hogy nem volt őrszemed a folyóban.”

Az őskori trió magában foglalja Aniviát, Renektont és Cho’Gathot!

Cho’Gath – 750 RP

Anivia – 750 RP

Renekton – 750 RP

Kanyargó Rengeteg és Kristályseb fejlesztések

 JxE szolgált némi infóval a Kanyargó Rengetegen és a Kristályseben elkövetendő újításokról!

„Hey mindenki!

 Az elkövetkező időben elég sok fejlesztés fog felkerülni PBE-re a Szurdokon kívüli pályákra is, ezekből jöjjön egy kis ízelítő!

Játékmenetbeli változások: A Fekete Köd 

Miután beszélgettünk pár nevesebb KR-játékossal (utólag is kösz Koella-nak és a többieknek a segítségért!), találtunk pár lehetőséget, hogy fejlesszük a Rengeteg játékélményét és megváltoztassuk némileg a játékmenetet.

Dzsungel: Sújtás & Égetés 

A jelenlegi meta a 1-2-es felállást favorizálja, mert könnyen el lehet tolni az ösvényt, lerohanni a dzsungelest és elzárni a farmtól. A szörnyek most 5 másodperccel korábban jelennek meg és némileg kevesebb életük van és kisebb sebzést nyomnak. Vagyis újra mehettek dzsungelezni J

Vilemaw; a helyi Peter Parkőr :

Jelenleg Vilemaw eléggé alulértékelt és csak akkor ölik meg, ha nincs más elérhető cél a pályán. Ráadásként még egyedül is leölhető pár kiskapunak köszönhetően. Ezért megnöveltük a HP-ját és csökkentettük a sebzését, a DOT marad nagyjából ugyanannyi, de így adódik némi lehetőség a másik csapatnak reagálni.

Vilemaw megölése lehetővé teszi, hogy megidézd a sötétséget és egy seregnyi szellemminiont vezess az ellenfél bázisa ellen. A játékosok megbűvölik a környéken levő minionokat (szövetséges minionok megnövelt harci statok, mozgási sebesség, míg az ellenfél minionjai megrémülnek). A hősök pedig átlépnek egy másik világba és „szellemesek” lesznek.

Végül, de nem utolsósorban, hozzáadtunk a statisztikai menühöz egy Vilemaw-órát és egy egyedi életerőcsíkot is kap parkőrünk.

Oltárváltozások:

Megváltoztattuk az oltáruk buffjait is, hogy jelentékenyebbek legyenek és jobban használható erőt adjanak. Az első buff mozgási sebességet ad a csapatnak, a másodikat is elfoglalva pedig minion/szörnyölés után tölt vissza életerőt a játékosnak, ezáltal tovább lehet ostromolni és gyorsabban be lehet fejezni a játékot.

Toronyváltozások: még több kinyírható cucc!

Bedobtunk egy harmadik, kis HP-s tornyot az ösvényekre, hogy legyen egy korai cél is a játékban. Ezek segítik újraindítani a minionhullámokat és finomítani a játék korai szakaszát. Módosítottuk az összes torony életerejét és sebzését. A külső tornyok könnyebben lerombolhatóak, míg a Nexust védő viszont nem fog szétesni pár sunnyogó szuperminiontól sem.

Új talizmán: Számolj le mindenkivel!

Azzal, hogy nincsenek őrszemek a KR-ben, a papírabb hősök hátrányba kerültek, hiszen nem tudtak olyan bátran farmolni vagy tornyot bontani, hiszen nem tudták az ellenfelek helyzetét. Éppen ezért fogtuk a Hextech érzékelő aktívját és talizmánná alakítottuk (megjegyzés: a passzívot nem, úgyhogy a csapdákat nem fedezi fel). Remélhetőleg ez kiküszöböli a problémákat és a hatodik érzékkel rendelkező játékosaink felfedezik még időben az ellenfeleket.

És pont ezért kivettünk minden látótárgyat a Rengetegből, hiszen már nincs rájuk szükség:
Grez szellemlámpása, Hextech érzékelő és a Fényhozó kikerült.

Tárgyváltozások Dominionon és a Kanyargó Rengetegben; Véreztesd ki őket: 

Lord Van Damm Buzogánya megkapta a Fényhozó passzívját és már nincs rajt a Határtalan Penge passzívja.

Hadúr vértje – Kristályos karvértből épül fel, ad HP regent és olcsóbb lesz.

Térképváltozások; A gnómok nem is ijesztőek: 

Folytatva az Idézők Szurdokán megkezdett stílust, megpróbáljuk némileg szinkronba hozni a Rengeteget és a Kristálysebet is a Szurdokkal. Alább megtekintethetitek a képeket a jelenlegi állásról.

Új KR-épületek: 

Új minionok KR-en és KS-en:

Gólem újratextúrázás:

Kristályseb textúra és színfrissítés:

Töltőképernyők:

  

Ha bármilyen hibát tapasztalnátok, a már ismert csatornákon küldjétek el nekünk!
~Riot JxE”

Új töltőképernyők a KristálysebnekKanyargó Rengetegnek, és a Tutorialnak:

Pár kép a frissített gólemről, a minionokról és az épületekről.

Végül pár kép a Kristálysebről:

Kinézetfrissítések

Homokvihar Ekko kapott pár módosítást a mai frissítésben: dizájnosabb lett a mellénye, világosabb a haja, valamint a kesztyűjén lévő kő világosabb zöld lett.

Egyéb 

Balanszváltozások

( * Emlékeztető *: A PBE szerver egy olyan tesztelői környezet, ahol új, kísérleti, és néha radikális változások történnek. Amiket lentebb láthatsz, hiányosak lehetnek mind tartalomban, mind változtatásokban, amik még nem lettek a PBE-hez hozzáadva – ne veszítsd el a fejed! Ezek nem hivatalos közzétételek. )

Hősök

Ekko

Tárgyak

Mélységi jogar

Mandrake őrszem

Kanyargó Rengeteg változások

Hextech érzékelő


Oltárok

Vilemaw

[Videoelőzetes]

Minionok

Nagy gólem

Gólem

Wraith

Kis wraith

Óriásfarkas

Farkas

Tornyok

Kanyargó Rengeteg & Kristályseb tárgyak

Lord Van Damm buzogánya [Kanyargó Rengeteg & Kristályseb]

Hadúr vértje [Kanyargó Rengeteg & Kristályseb]

Alattomos csatabárd [Kanyargó Rengeteg & Kristályseb]

Grez szellemlámpásaHextech érzékelő és A fényhozó

Exit mobile version